13. 5. 2021

Banka CREDITAS je ve finále České ceny za PR 2021

Šestnáctý ročník oborové soutěže LEMUR, kterou pořádá Asociace public relations (APRA), zná své finalisty. Na shortlist se v 31 kategoriích probojovalo 133 prací a 11 tiskových mluvčích. Banka CREDITAS je spolu s PR agenturou CHM Communications mezi pěti nejlepšími projekty v kategorii Finanční trh a finanční služby.

Osm komisí složených z více jak padesátky odborníků na public relations a komunikaci posuzovalo a ohodnotilo rekordních 385 přihlášek. Z prvního kola hodnocení se do finále probojovalo 133 prací. V každé kategorii budou z pětice nominovaných finalistů vyhlášeni tři medailisté. Komunikační agentura CHM Communications spolu s Bankou CREDITAS soutěží s kampaní „CREDITAS: Nebojte se dlouhých fixací!“, která podporovala zájem Čechů o dlouhé fixace u hypoték.

„Velmi nás těší, že jsme spolu s CHM Communications zaujali porotu a vybrala nás do finále v kategorii Finanční trh a finanční služby. Už to považujeme za veliký úspěch. Ještě více náš samozřejmě těší obrovský zájem klientů o hypotéky Banky CREDITAS,“ říká ředitelka komunikace Banky CREDITAS Lucie Brunclíková.

Pro CREDITAS jde již o čtvrtou nominaci v České ceně za PR. Dvakrát byla mezi nejlepšími v roce 2016, naposledy v roce 2019 získala druhé místo za projekt „Richee – úspěšný start multibankingu na CZ trhu“, na které se podílely agentury CHM Communications a Fenek PR.

LEMUR – Česká cena za PR relations Profesní soutěž je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations (PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům). Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, jsou koncepční, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.