17. 5. 2021

Naše hypoteční kampaň je ve finále České ceny za PR

V 16. ročníku oborové soutěže LEMUR jsme postoupili do finále mezi pět nejlepších projektů v kategorii Finanční trh a finanční služby. Odbornou porotu zaujala naše kampaň „CREDITAS: Nebojte se dlouhých fixací!“, kterou jsme realizovali společně s PR agenturou CHM Communications.

Letošní finálová účast je již naší čtvrtou nominací v České ceně za PR. Dvakrát jsme byli mezi nejlepšími v roce 2016, naposledy jsme v roce 2019 získali druhé místo za projekt „Richee – úspěšný start multibankingu na CZ trhu“, na kterém se podílely agentury CHM Communications a Fenek PR.

Letos porotci poslali do finálového výběru naši kampaň „CREDITAS: Nebojte se dlouhých fixací!“, která podporovala zájem Čechů o dlouhé fixace u hypotečních úvěrů. „Velmi nás těší, že jsme spolu s CHM Communications zaujali porotu a vybrala nás do finále v kategorii Finanční trh a finanční služby. Už to považujeme za veliký úspěch. Ještě více náš samozřejmě těší obrovský zájem klientů o hypotéky Banky CREDITAS,“ říká ředitelka komunikace Banky CREDITAS Lucie Brunclíková.

LEMUR – Česká cena za PR je tradiční profesní soutěží otevřenou všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations.