18. 6. 2021

Naše hypoteční kampaň si odnesla bronzovou medaili z České ceny za PR

V 16. ročníku oborové soutěže LEMUR jsme opět uspěli a obsadili jsme třetí místo v kategorii Finanční trh a finanční služby. Odbornou porotu zaujala naše kampaň „CREDITAS: Nebojte se dlouhých fixací!“, kterou jsme realizovali společně s PR agenturou CHM Communications.

Letošní finálová účast je již naší čtvrtou nominací v České ceně za PR. Dvakrát jsme byli mezi nejlepšími v roce 2016, naposledy jsme v roce 2019 získali druhé místo za projekt „Richee – úspěšný start multibankingu na CZ trhu“, na kterém se podílely agentury CHM Communications a Fenek PR.

Letos porotci ocenili třetí příčkou naši kampaň „CREDITAS: Nebojte se dlouhých fixací!“, která podporovala zájem Čechů o dlouhé fixace u hypotečních úvěrů. „Velmi nás těší, že jsme spolu s CHM Communications zaujali porotu a obsadili jsme třetí místo v kategorii Finanční trh a finanční služby. Ještě více náš samozřejmě těší obrovský zájem klientů o hypotéky Banky CREDITAS,“ říká ředitelka komunikace Banky CREDITAS Lucie Brunclíková.

LEMUR – Česká cena za PR je tradiční profesní soutěží otevřenou všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations.