Platební karty

Platební karty i k účtům v EUR

Debetní karty vydáváme k účtům vedeným v CZK nebo EUR. Platba v EUR kartou z účtu vedeného v EUR probíhá bez konverze měny.

Platební karty

Platební karty i k účtům v EUR

Debetní karty vydáváme k účtům vedeným v CZK nebo EUR. Platba v EUR kartou z účtu vedeného v EUR probíhá bez konverze měny.

Platební karta zdarma
Základní platební karta Mastercard Business je pro firemní klienty zdarma.

Neomezené výběry zdarma
Zdarma neomezený počet výběrů z libovolného bankomatu nejen v ČR, ale i v zahraničí.

Bezkontaktní platby
Všechny vydané platební karty Mastercard umožňují oblíbené a pohodlné bezkontaktní platby.

K eurovému účtu karta zdarma
K firemním účtům vedeným v EUR vydáváme platební karty Mastercard Business EUR.

Platební karta zdarma
Základní platební karta Mastercard Business je pro firemní klienty zdarma.

Neomezené výběry zdarma
Zdarma neomezený počet výběrů z libovolného bankomatu nejen v ČR, ale i v zahraničí.

Bezkontaktní platby
Všechny vydané platební karty Mastercard umožňují oblíbené a pohodlné bezkontaktní platby.

K eurovému účtu karta zdarma
K firemním účtům vedeným v EUR vydáváme platební karty Mastercard Business EUR.

Typy karet

Mastercard Business


  • mezinárodně platná embosovaná debetní karta s širokou akceptační sítí

  • vydání i vedení karty je zdarma

  • vydávána k běžnému účtu v českých korunách (CZK)

  • možnost dokoupit pojištění zneužití karty a cestovní pojištění

Mastercard Business EUR


  • při platbě v EUR neprobíhá převod měny a nedochází tak ke kurzovému rozdílu, odpadá riziko změn kurzu. Použití EUR karty je výhodnější (než karty k CZK účtu) i při jiné zahraniční měně.

  • vydání i vedení karty je zdarma

  • je vydávána k běžnému účtu vedenému v eurech (EUR)

  • možnost dokoupit pojištění zneužití karty a cestovní pojištění

Mastercard Business Gold


  • mezinárodně platná embosovaná debetní karta s širokou akceptační sítí

  • poplatek za vedení zahrnuje cestovní pojištění FAMILY a pojištění zneužití karty CLASSIC i vyšší platební limity

  • vydávána k běžnému účtu v českých korunách (CZK)

Mastercard Business Virtual
a Mastercard Business Virtual EUR


  • virtuální platební karta pro ještě bezpečnější platby nejen na internetu, neexistuje ve fyzické plastové podobě

  • ihned po jejím založení je možné s ní platit online nebo ji vložit do mobilní peněženky

  • Mastercard Virtual je vydávána k běžnému účtu v českých korunách (CZK)

  • Mastercard Virtual EUR je vydávána k běžnému účtu vedenému v eurech (EUR)

V případě ztráty, odcizení či zneužití vaší platební karty volejte kdykoliv karetní linku +420 583 037 099 nebo blokaci proveďte přímo v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci CREDITAS Banking.

Jak sjednat kartu?

Vyberte si způsob založení, který vám vyhovuje. Kontaktujte specialisty firemního bankovnictví
v regionálních firemních centrech a domluvte si schůzku.

V Regionálním firemním centru nebo na pobočce

Kontaktujte pracovníky regionálního firemního centra, případně nás můžete navštívit na jedné z poboček (upozorňujeme, že pobočky mají omezené možnosti vyřízení požadavků firemních klientů).

Přijedeme k vám

Jste zaneprázdněni nebo máte naši pobočku příliš daleko? Nevadí. Využijte služeb našich specialistů firemního bankovnictví, kteří vám budou nápomocni přímo v místě vašeho podnikání.

Často kladené dotazy (FAQ)

Jak aktivovat platební kartu Banky CREDITAS?

Platební kartu aktivujte v internetovém bankovnictví či mobilní aplikaci a nastavte si PIN. První fyzické použití karty musí proběhnout vložením karty do bankomatu či terminálu obchodníka a zadáním PIN, poté lze kartu využívat i bezkontaktně.

Platební kartu můžete aktivovat i přímo jejím prvním fyzickým použitím. Máte-li tištěný PIN, můžete kartu použít i bez předchozí aktivace a nastavení PIN v internetovém bankovnictví či mobilní aplikaci.

Virtuální karty jsou aktivní ihned po založení, připravené k používání jsou do pár minut. Pokud plánujete virtuální kartu používat pro výběry hotovosti hodinkami či mobilem, nezapomeňte si v internetovém bankovnictví či mobilní aplikaci nastavit PIN.

Co mám dělat, když mi bankomat nevrátí kartu nebo kartu ztratím?

V případě ztráty karty nebo jejího zadržení bankomatem je důležité kartu co nejdříve zablokovat. Můžete tak učinit sami v internetovém bankovnictví či mobilní aplikaci, nebo nás kontaktujte na čísle +420 583 037 099. O novou platební kartu můžete požádat na některé z našich poboček nebo kontaktujte pracovníky regionálního firemního centra.

Co to je CVC2 u platební karty?

CVC2 neboli Card Validation/Verification Code je označení třímístného bezpečnostního kódu. Využívá se k ověření transakcí, u kterých není platební karta fyzicky přítomna, jako jsou internetové platby. CVC2 kód se nachází na zadní straně karty, u virtuální karty si jej zobrazíte v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci společně s dalšími údaji přímo na detailu platební karty. Tento kód nikomu nesdělujte ani neukazujte.

Jak si změním limity na kartě?

Spolu s kartou obdržíte rovněž informace o transakčních limitech. Uvedené limity můžete jednoduše změnit ve svém internetovém bankovnictví či mobilní aplikaci. Limity jsou platné ihned po změně

Jak si změním PIN?

Kód PIN je možné jednoduše změnit v internetovém bankovnictví či mobilní aplikaci v detailu konkrétní platební karty. V položce Změnit PIN zvolíte nový čtyřmístný kód a jeho změnu potvrdíte pomocí SMS nebo MPIN autorizace.

Jak fungují platby na internetu?

Pro platby na internetu je karta zabezpečena nejmodernější technologií 3D Secure, která zamezuje zneužití údajů o kartě on-line obchody. Obchodníkům naopak zaručuje plnou úhradu účtované částky. Pokud to lze, vybírejte si právě obchodníky, kteří technologii 3D Secure podporují (poznáte je podle loga Mastercard SecureCode nebo Mastercard ID Check).

U plateb prováděných prostřednictvím 3D Secure technologie bývá zpravidla prováděno dodatečné ověření držitele karty, a to prostřednictvím mobilní aplikace CREDITAS Banking nebo zadáním SMS kódu v kombinaci s bezpečnostním prvkem ePIN, který si pro každou kartu může držitel nastavit v internetovém bankovnictví. Více informací

Doporučení před cestou do zahraničí

Jakoukoliv platební kartu doporučujeme před cestou do zahraničí alespoň jednou použít v České republice u obchodníka nebo v bankomatu. První fyzické použití karty je nutné provést kontaktně se zadáním PIN. Tato transakce zajistí plnou aktivaci platební karty.
Pokud cestujete mimo Evropu, doporučujeme cestu předem nahlásit bance prostřednictvím vašeho bankéře nebo kontaktního centra. Z bezpečnostních důvodů – v rámci ochrany prostředků našich klientů – máme některé typy transakcí v některých regionech omezeny. Typicky se jedná například o transakce přes magnetický proužek – tato technologie je již zastaralá a překonaná (používání čipu na kartě je na vyšší bezpečnostní úrovni), v některých regionech světa se však autorizace přes magnetický proužek dosud používá. Při vaší cestě do zahraničí vám můžeme kartu nastavit na míru tak, abyste ji mohli využívat bez těchto bezpečnostních omezení.

Dokumenty a formuláře

Obchodní podmínky a sazby

Formuláře ke stažení

Dokumenty k pojištění

* v případě pojištění osobních věcí a zavazadel, odpovědnosti za způsobenou škodu, storna cesty, neuskutečnění zájezdu, nevyužité dovolené, veterinární léčby, spoluúčasti na věci půjčené, přenosné elektroniky či sportovního vybavení
** v případě pojištění léčebných výloh, pojištění následné lékařské péče, nadstandardní asistenční a právní služby, přerušení nastoupené cesty, přivolání opatrovníka/psychologa/sociálního pracovníka a pojištění pobytu v nemocnici
*** trvalé následky úrazu, smrt úrazem, pojištění denního odškodného za vyjmenované úrazy, doba nezbytného léčení

Veškeré dokumenty naleznete v sekci Důležité dokumenty. Všechny dokumenty lze vyplnit, vytisknout a uložit v programu Adobe Reader.

Kontakty pro
firemní klienty

Využijte služeb našich regionálních firemních specialistů, kteří vám budou nápomocni v našich centrech nebo přímo v místě vašeho podnikání.

Zeptejte se nás

Napište nám na živý chat (ikona chatu na stránce vpravo dole), nebo nám na sebe zanechte telefonní číslo. Brzy se vám ozveme, poradíme a zodpovíme veškeré vaše dotazy.

Za účelem zodpovězení vašeho dotazu bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679. Bližší informace zde.