Administrátor informačních systémů a DevOps

Práce na plný úvazek
Termín nástupu: ihned/dle dohody
Místo pracoviště: Olomouc

Přidejte se do týmu našich ICT specialistů! Jsme dynamická inovativní banka a stále rosteme. DevOps, cloud a moderní technologie jsou u nás jako doma.

DevOps u nás:

  • Budete součástí týmu aplikačních administrátorů.
  • Budete se podílet na návrhu infrastruktury pro hostované aplikace.
  • Pomáhat se zlepšováním a automatizací ICT procesů (nasazování, monitoring a údržba aplikací).
  • Aktualizovat dokumentaci a monitorovat výkon svěřených aplikací.
  • Budete zastávat roli systémového admina a pracovat na pravidelném patch managementu operačních systémů Windows a Linux včetně řešení incidentů.
  • Spoluvytvářet infrastruktury pro kontejnerovou virtualizaci a orchestraci.
  • Budete se aktivně podílet na vývoji a implementaci CI/CD pro jednotlivé aplikace a prostředí.
  • Budete spravovat aplikace v cloud i v on-premise prostředí.

Co je pro práci potřeba:

  • Znalost síťových a komunikačních protokolů.
  • Znalost Linux, Docker a základy GIT.
  • Orientace v databázích.
  • Pokročilá znalost operačního systému Linux a Windows.
  • Zkušenosti s budováním orchestrace aplikací puppet/chef/ansible.
  • Nejsou Vám neznámé pojmy jako Jenkin, Gitlab, Apache/Nginx, Kubernetes, Tomcat.
  • Zkušenosti s logováním a monitoringem aplikací. Návrh technického a business monitoringu aplikace (AppDynamics, Zabbix, Elastic search, Grafana, aj.).
  • Analytické schopnosti / logického myšlení.

Proč u nás budete pracovat rádi:

  • Budete součástí týmu, který se rozvíjí a dostanete tak příležitost pro seberealizaci.
  • Dostanete podporu od našich ICT specialistů, kteří Vám pomohou nejen v začátcích.
  • Pracovní doba je flexibilní (pevný úsek mezi 9:00 – 15:00).
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Dlouhodobý rozvoj (školení, certifikace, nové technologie a oblasti). Možnost růst spolu s firmou.
  • Výborné HW i SW vybavení.
  • V týmech panuje otevřená komunikace a přátelské prostředí.
  • Možnost práce v centru Olomouce s dobrou dostupností.
  • 28 dní volna (25 dní dovolené + 3 sickdays).
  • Multisport karta.
  • Stravenkový paušál.
  • Zvýhodněné bankovní produkty.

Zní to jako to pravé pro Vás? Zašlete nám Váš životopis a pojďte růst s námi.

Kdo obsazuje:

Barbora Moravcová

HR Business partner
Mám zájem o tuto pozici

K uskutečnění výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR). Bližší informace zde.



Rosteme, pojďte růst s námi

Jsme česká banka, která dynamicky roste. Dobře víme, že k dalšímu úspěšnému rozvoji potřebujeme loajální a spokojené zaměstnance, kteří jsou odborníky ve svém oboru. Profesionalita, vzájemný respekt a týmová spolupráce jsou pro nás klíčové.