Back Office - investice

Práce na plný úvazek
Termín nástupu: ihned/dle dohody
Místo pracoviště: Olomouc

Za poslední rok jsme sestavili tým prémiových bankéřů. Práce je čím dál více, a proto hledáme k bankéřům podporu. Člověka, který s kolegy potáhne za jeden provaz.

Vaše role nebude pouze o administrativě. I když se nejedná o obchodní pozici, budete komunikovat s klienty a stanete se součástí rozvoje daného segmentu u nás v bance.

Práce u nás:

  • Poskytujete podporu primárně našim prémiovým bankéřům. Připravujete podklady pro schůzky, přebíráte dokumenty, které evidujete.
  • Přijímáte pokyny od klientů prémiového bankovnictví k nákupu investičních nástrojů.
  • Zadáváte data týkající se investičních nástrojů do systémů. Kontrolujete správnost a kompletnost dokumentů.
  • Připravujete podklady pro službu CDCP (Centrální depozitář cenných papírů).
  • Po zaškolení se budete podílet na vytváření metodiky prodeje investičních nástrojů.
  • Vyhodnocujete prodeje, sestavujete statistiky evidence výsledků (týdenní report).
  • Komunikujete s klienty a spolu s dalšími odděleními banky.

Pozice je pro Vás vhodná pokud:

  • Doložíte maturitní vysvědčení a čistý trestní rejstřík. VŠ ekonomická je plus.
  • Očekáváme praxi z bankovnictví.
  • V Excelu hravě vytvoříte kontingenční tabulku.
  • Když se na něčem domluvíme, tak to platí. Pracujete s daty, které je třeba do systému zadávat velmi pečlivě.

Spoluprací s námi získáte:

  • Možnost být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet. Dobré vztahy na pracovišti jsou pro nás důležité. Díky velikosti firmy k sobě máme blízko.
  • Certifikace obchodníka s cennými papíry dle MIFID II je výhodou. Případně Vás rádi pro získání certifikátu připravíme.
  • Pracovní doba je od 9:00 – 16:30, pracovní smlouva na HPP.
  • K finančnímu ohodnocení náleží variabilní složka.
  • Zaměstnanecké benefity – 25 dní dovolené, 3 sickdays, Multisport karta.
  • Zvýhodněné bankovní produkty.
  • Práci v příjemném prostředí v centru Olomouce.

Pokud by Vás práce mohla bavit a splňujete požadavky, zašlete nám Váš životopis. Budeme se těšit na setkání.

Kdo obsazuje:

Barbora Moravcová

Specialista personalistiky
Mám zájem o tuto pozici

K uskutečnění výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR). Bližší informace zde.



Zúročte svůj potenciál v Bance CREDITAS!

Přivítá vás přátelská atmosféra, solidární a kooperující kolektiv, příjemné pracovní prostředí, spravedlivé finanční ohodnocení a motivující smysluplná práce. Svých zaměstnanců si vážíme.

Mgr. Simona Dorazilová, ředitel odboru personalistiky a mezd