Firemní bankéř

Práce na plný úvazek
Vhodné pro absolventy
Termín nástupu: ihned/dle dohody
Místo pracoviště: Brno

Co Vás u nás čeká?

  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitosti v rámci Jihomoravského kraje a Vysočiny.
  • Správa přiděleného portfolia klientů právnických osob.
  • 80% práce je v terénu.
  • Prodej produktů banky, zejména depozitních produktů.
  • Budování partnerských vztahů s klienty.

Pozice je pro Vás vhodná pokud:

  • Máte předchozí bankovní zkušenosti, případně zkušenosti z oblasti B2B obchodu nebo kontaktu s firemními zákazníky.
  • Jste proaktivní v hledání nových obchodních příležitostí.
  • Jste zdravě sebevědomý/á a cílevědomý/á.
  • Dokážete se přizpůsobit trendům na trhu
  • Jste aktivním řidičem.

Spoluprací s námi získáte:

  • Šanci pracovat pro dynamicky se rozvíjející společnost, která získala řadu ocenění.
  • Prostor pro realizaci. Budete součástí týmu profesionálů.
  • Různorodou práci, kde nebudete celé dny sedět v kanceláři.
  • K dispozici je služební vůz i k soukromým účelům.
  • Kancelář v centru Brna.
  • Nadstandardní motivační složku mzdy.
  • 25 dní dovolené, 3 sickdays.
  • Multisport karta
  • Stravenkový paušál.
  • Zvýhodněné bankovní produkty.
  • Zajištění školení dle individuální potřeby.

Nástup: ihned

Pokud Vás zaujala pracovní nabídka, zašlete nám Váš profesní životopis. Budeme se těšit na setkání.

Kdo obsazuje:

Barbora Moravcová

Specialista personalistiky
Mám zájem o tuto pozici

K uskutečnění výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR). Bližší informace zde.



Rosteme, pojďte růst s námi

Jsme česká banka, která dynamicky roste. Dobře víme, že k dalšímu úspěšnému rozvoji potřebujeme loajální a spokojené zaměstnance, kteří jsou odborníky ve svém oboru. Profesionalita, vzájemný respekt a týmová spolupráce jsou pro nás klíčové.