Mobilní bankéř - Opava

Práce na plný úvazek
Vhodné pro absolventy
Termín nástupu: ihned/dle dohody
Místo pracoviště: Opava

Bankéřem u nás:

  • Představujete partnera pro naše klienty, nasloucháte jim a zjišťujete jejich potřeby.
  • Komunikujete písemně, telefonicky s klienty Banky CREDITAS a sjednáváte si schůzky.
  • Řešíte běžné operace jako založení účtu, servisní požadavky, směnárenskou a pokladní činnost.
  • Pomáháte skrze produkty banky hledat optimální cesty, jak efektivně zhodnotit finance našich klientů.
  • Budujete vztahy založené na důvěře a otevřené komunikaci.
  • Spolupracujete s kolegy v malém týmu. Pomáháte si a podporujete v plnění měsíčních plánů.
  • Když je potřeba, pomůžete kolegům na jiné z poboček.

Pozice je pro Vás vhodná pokud:

  • Jste přirozeně komunikativní a jednání s lidmi Vás baví. Od bankéře klient očekává jasná a srozumitelná vysvětlení.
  • Máte obchodního ducha. Dokážete zjistit, co klient potřebuje, a navrhnete řešení.
  • Praxe na obdobné pozici Vám pomůže do začátku, ale není podmínkou. Více důležitá je ochota naučit se nové informace. Základem jsou znalosti (o produktech, službách, obchodních podmínkách).
  • Jste běžný uživatelem PC (pracujeme se 3 bankovními systémy).
  • Doložíte maturitní vysvědčení.
  • Jste aktivní řidič.

Více o práci OSOBNÍHO BANKÉŘE u nás v Bance CREDITAS.

ANDR3692.jpg

Spoluprací s námi získáte:

  • Možnost být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet. Dobré vztahy na pracovišti jsou pro nás důležité. Díky velikosti firmy k sobě máme blízko. Zajděte se přesvědčit na pobočku a zeptejte se kolegů.
  • Budete pracovat v unikátním a klientsky přívětivém konceptu poboček.
  • Připravíme Vás na práci osobního bankéře (během vstupního školení Vás naučíme bankovní produkty, firemní procesy, aplikace a základy prodejních dovedností). Finanční gramotnost se v životě neztratí.
  • Během 3 měsíčního adaptačního procesu Vám pomůžeme s přípravou na potřebné certifikace, i zkušenějším rozšíříme obzory zejména v investičních produktech.
  • I nadále o Vás bude pečovat manažer pobočky ve spolupráci s regionálním manažerem a interní školitel.
  • Pracovní doba je od pondělí do pátku a pracovní smlouva na HPP.
  • K finančnímu ohodnocení náleží motivační variabilní složka.
  • Zaměstnanecké benefity – 25 dní dovolené, 3 sickdays, Multisport karta, zvýhodněné bankovní produkty.

Zaujala Vás pracovní nabídka? Zašlete nám Váš profesní životopis. My se budeme těšit na setkání s Vámi.

Kdo obsazuje:

Barbora Moravcová

Specialista personalistiky
Mám zájem o tuto pozici

K uskutečnění výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR). Bližší informace zde.



Rosteme, pojďte růst s námi

Jsme česká banka, která dynamicky roste. Dobře víme, že k dalšímu úspěšnému rozvoji potřebujeme loajální a spokojené zaměstnance, kteří jsou odborníky ve svém oboru. Profesionalita, vzájemný respekt a týmová spolupráce jsou pro nás klíčové.