Představujete partnera pro naše klienty, nasloucháte jim a zjišťujete jejich potřeby.
Komunikujete písemně, telefonicky s klienty Banky CREDITAS a sjednáváte si schůzky.
Řešíte běžné operace jako založení účtu, servisní požadavky a pokladní činnost.
Pomáháte skrze produkty banky hledat optimální cesty, jak efektivně zhodnotit finance našich klientů.
Budujete vztahy založené na důvěře a otevřené komunikaci.
Spolupracujete s kolegy v malém týmu. Pomáháte si a podporujete v plnění měsíčních plánů.
Pozice je pro Vás vhodná pokud:
Jste přirozeně komunikativní a jednání s lidmi Vás baví. Od bankéře klient očekává jasná a srozumitelná vysvětlení.
Máte obchodního ducha. Dokážete zjistit, co klient potřebuje, a navrhnete řešení.
Praxe na obdobné pozici Vám pomůže do začátku, ale není podmínkou. Více důležitá je ochota naučit se nové informace. Základem jsou znalosti (o produktech, službách, obchodních podmínkách).
Jste běžný uživatelem PC (pracujeme se 3 bankovními systémy).
Doložíte maturitní vysvědčení.
Spoluprací s námi získáte:
Možnost být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet. Dobré vztahy na pracovišti jsou pro nás důležité. Díky velikosti firmy k sobě máme blízko. Zajděte se přesvědčit na pobočku a zeptejte se kolegů.
Budete pracovat v unikátním a klientsky přívětivém konceptu poboček.
Připravíme Vás na práci osobního bankéře (během vstupního školení Vás naučíme bankovní produkty, firemní procesy, aplikace a základy prodejních dovedností). Finanční gramotnost se v životě neztratí.
Během 3 měsíčního adaptačního procesu Vám pomůžeme s přípravou na potřebné certifikace, i zkušenějším rozšíříme obzory zejména v investičních produktech.
I nadále o Vás bude pečovat manažer pobočky ve spolupráci s regionálním manažerem a interní školitel.
Pracovní doba je od pondělí do pátku a pracovní smlouva na HPP.
K finančnímu ohodnocení náleží motivační variabilní složka.
Jsme česká banka, která dynamicky roste. Dobře víme, že k dalšímu úspěšnému rozvoji potřebujeme loajální a spokojené zaměstnance, kteří jsou odborníky ve svém oboru. Profesionalita, vzájemný respekt a týmová spolupráce jsou pro nás klíčové.