Zajišťujete administrativní podporu při poskytování úvěrů na bydlení, tj. vyúčtování provizí, evidenci a vyúčtování plateb za ocenění nemovitostí, evidenci zajištění, komunikaci s katastry.
Provádíte činnosti spojené se správou úvěrů na bydlení.
Evidujete potřebné podklady.
Nejste na to sami, ale spolupracujete s kolegy napříč bankou.
Pozice je pro Vás vhodná pokud:
Očekáváme zkušenost z finanční instituce alespoň 1 rok.
K práci budete potřebovat uživatelskou znalost MS Office (evidence dat v MS Excel).
Dokážete vnést pořádek mezi dokumenty.
Doklad o maturitním vysvědčení a trestní bezúhonnosti je samozřejmostí.
Čím Vás zaujmeme?
Šancí pracovat pro dynamicky se rozvíjející společnost.
Nemusíte být expertem na úvěry, rádi Vám pomůžeme s přípravou na zkoušku podle zákona č. 257/2016 Sb. pro poskytování úvěrů na bydlení.
Zaměstnaneckými benefity – 25 dní dovolené, 3 sickdays, Multisport karta.
Zvýhodněné bankovní produkty.
Pevný úsek pracovní doby je od 9:00 - 16:00, začátek a konec flexibilní.
Prací v centru Olomouce v příjemném prostředí.
Nástup: dohodou
Mohla by Vás uvedená práce bavit a splňujete požadavky? Pošlete nám profesní životopis. Těšíme se na Vás.
Přivítá vás přátelská atmosféra, solidární a kooperující kolektiv, příjemné pracovní prostředí, spravedlivé finanční ohodnocení a motivující smysluplná práce. Svých zaměstnanců si vážíme.
Mgr. Simona Dorazilová, ředitel odboru personalistiky a
mezd