Do našeho týmu v ICT hledáme novou posilu.
Jako vedoucí specialistů pro L1 support budete představovat podporu týmu, ale budete také partnerem pro všechny zaměstnance banky při řešení problémů v aplikacích, systémech banky.

Co bude Vaším úkolem:
- Budete se podílet na zlepšování a automatizací procesů v rámci jednotlivých aplikací.
- Aktualizovat dokumentaci a vést tým L1 podpory.
- Zastávat roli incident managera a koordinovat spolu s problém managerem opravu provozních chyb v aplikacích.
- Vést tým podpory aplikací pro ostatní kolegy v bance. Neplníte funkci podpory pro klienty banky.
Co je pro práci potřeba:
- Znalost bankovních procesů a legislativy.
- Znalost pojmů jako Clearing, certifikát, GDPR, atd.
- Zkušenosti s obsluhou a správou bankovních systémů.
- Výborná znalost a práce s MS Office (Word a Excel).
- Schopnosti vedení týmu.
- Analytické schopnosti / logického myšlení.
- Alespoň maturitní vysvědčení a čistý Rejstřík trestů.
Proč u nás budete pracovat rádi:
- Pracovat budete pro dynamicky se rozvíjející českou banku.
- Dostanete prostor se realizovat a rozvíjet se spolu s námi.
- Každý den je jiný, pestrost práce a výzvy jsou zaručeny.
- Povedete tým kolegů, kteří tvoří kooperující partu.
- Kancelář budete mít v centru Prahy.
- Užijete si 28 dní volna.
- Budete mít možnost využít Multisport kartu, slevy v lékárnách.
- Ke mzdě náleží stravenkový paušál, Cafetérie.
- Získáte zvýhodněné sazby na vybraných bankovních produktech.
- Od společnosti Vodafone si vyberete výhodné tarify na volání/internet.
- Dle individuální domluvy bude možná práce z domova.
- Práce je na HPP, pracovní doba s pevným úsekem (9:00-15:00).
- Oceníme Vás za dlouhodobou spolupráci pracovními jubilei.
Nástup: co nejdříve
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám na sebe prosím kontakt v podobě CV. Budeme se těšit na setkání.