Specialista řízení aktiv a pasiv

Práce na plný úvazek

Termín nástupu: ihned/dle dohody

Místo pracoviště: Olomouc


Co je posláním Specialisty řízení aktiv a pasiv?

  • připravuje návrhy vhodných investic a investičních kroků s cílem optimalizace výnosu, likvidity a rizika
  • vyhotovuje pokyny k nákupu/prodeji investic
  • zajišťuje podklady a zpracovává žádosti o kreditní limity pro investiční dokumenty
  • sestavuje periodické výkazy a zprávy
  • provádí analytickou, informační a monitorovací činnost
  • podílí se na tvorbě metodiky ALM, spolupracuje s ostatními organizačními útvary

Jaká je naše představa o ideálním kandidátovi?

  • absolvoval vysokou školu
  • pracuje ve finanční sféře více jak jeden rok
  • je schopen aplikovat znalosti finančních instrumentů a trhů
  • orientuje se v oblasti bankovní regulace, rozvahy a výsledovky
  • v komunikaci je srozumitelný a věcný, schopný analytického myšlení
  • ovládá MS Office na úrovni běžného uživatele
  • trestní bezúhonnost je samozřejmostí

Čím Vás zaujmeme?

  • šancí pracovat pro dynamicky se rozvíjející společnost a možností být u zrodu něčeho nového
  • různorodou prací se širokým záběrem a možností stát se odborníkem v dané oblasti
  • Vaše obzory budeme dále rozšiřovat v rámci osobního rozvoje za podpory interního školitele
  • u nás najdete práci v zázemí nové moderní pobočky, která je v centru s dobrou dostupností
  • zaměstnaneckými benefity – 25 dní dovolené, 3 sickdays, stravenky v hodnotě 100 Kč plně hrazené zaměstnavatelem
  • možností být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet
  • vztahy utužujeme v rámci teambuildingu, kulturních, či sportovních aktivitách (ať už jsi cyklista, běžec, nebo jiný nadšenec, přijdeš si na své)


Pokud splňujete výše uvedené předpoklady a máte zájem s námi spolupracovat, zašlete nám profesní životopis a motivační dopis s uvedením kontaktů. Těšíme se na Vás.

Kdo obsazuje:

Barbora Moravcová

Specialista personalistiky

mobil: +420778466428


Mám zájem o tuto pozici

K uskutečnění výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR). Bližší informace zde.



Zúročte svůj potenciál
v Bance CREDITAS!

Přivítá vás přátelská atmosféra, solidární a kooperující kolektiv, příjemné pracovní prostředí, spravedlivé finanční ohodnocení a motivující smysluplná práce. Svých zaměstnanců si vážíme.

Mgr. Simona Dorazilová, ředitel odboru personalistiky a mezd