Kariéra

Interní školitel

Místo pracoviště:
Olomouc
Termín nástupu:
ihned/dle dohody

Co je posláním interního školitele?

  • připravuje, realizuje a garantuje školení pracovníků pobočkové sítě
  • aktivně spolupracuje se všemi útvary banky na přípravě vstupních školení dle požadavků jednotlivých manažerů
  • podílí se na rozvojovém programu vzdělávání pracovníků banky
  • sestavuje materiály související se vstupním školením a adaptačním programem
  • vytváří, realizuje a vyhodnocuje testovací proces pracovníků pobočkové sítě
  • poskytuje zpětnou vazbu ze vstupních a rozvojových interních školení zejména zaměstnancům oblasti retail
  • vyhodnocuje kvalitu jednání s klienty
  • provádí kontrolní činnost a evaluaci prodejních a komunikačních dovedností jednotlivých pracovníků
  • provádí kontrolní činnost a evidenci procesních postupů

Jaká je naše představa o ideálním kandidátovi?

  • je zkušený ve vzdělávání zaměstnanců
  • oceníme praxi na obdobné pozici v bankovní nebo finanční instituci
  • plusem je diplom se zaměřením na bankovnictví, andragogiku, psychologii atd.
  • očekáváme prezentační dovednosti na vysoké úrovni, profesionální jednání a vystupování
  • velmi dobré organizační a plánovací schopnosti
  • znalost MS Office
  • ochoten cestovat v rámci celé ČR

Čím Vás zaujmeme?

  • šancí pracovat pro dynamicky se rozvíjející společnost a možností být u zrodu něčeho nového
  • Vaše obzory budeme dále rozšiřovat v rámci osobního rozvoje
  • u nás najdete práci v zázemí nové moderní pobočky, která je v centru s dobrou dostupností
  • zaměstnaneckými benefity – 25 dní dovolené, 3 sickdays, stravenky v hodnotě 100 Kč plně hrazené zaměstnavatelem
  • možností být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet
  • vztahy utužujeme při teambuildingu, kulturních, či sportovních aktivitách (ať už jsi cyklista, běžec, nebo jiný nadšenec, přijdeš si na své)


Pokud splňujete výše uvedené předpoklady a máte zájem s námi spolupracovat, zašlete nám profesní životopis a motivační dopis s uvedením kontaktů. Těšíme se na Vás.


Vyplnit žádost o práci

K uskutečnění výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR). Bližší informace zde.

Zúročte svůj potenciál
v Bance CREDITAS!

Přivítá vás přátelská atmosféra, solidární a kooperující kolektiv, příjemné pracovní prostředí, spravedlivé finanční ohodnocení a motivující smysluplná práce. Svých zaměstnanců si vážíme.

Mgr. Simona Dorazilová, ředitel odboru personalistiky a mezd