Specialista podpory pobočkové sítě

Termín nástupu: ihned/dle dohody

Místo pracoviště: Olomouc


Co je posláním specialisty podpory pobočkové sítě?

  • připravuje podklady sloužící k řízení a chodu pobočkové sítě
  • provádí a vyhodnocuje kontrolu zůstatků a limitů pokladních hotovostí a ostatních cenin na pobočkách
  • zajišťuje a vyhodnocuje plnění obchodních plánů poboček
  • provádí evidenci a kontrolu aktivit na pobočkách
  • vykonává další činnosti vyplývající z vnitřních předpisů banky a právních norem
  • plní úkoly a vykonává činnosti, jimiž ho pověřil nadřízený pracovník nebo představenstvo

Jaká je naše představa o ideálním kandidátovi?

  • získal maturitu
  • pracuje ve finanční sféře více jak jeden rok
  • v komunikaci je srozumitelný a věcný, schopný analytického myšlení
  • ovládá MS Excel (bude využívat: pokročilejší filtry, kontingenční tabulky, funkce (databázové, statistické, vyhledávací, matematické, logické), znalosti práce s daty (duplicity, ověřování, propojování)
  • trestní bezúhonnost je samozřejmostí
  • aktivní řidič, bude jezdit po celé ČR

Čím Vás zaujmeme?

  • šancí pracovat pro dynamicky se rozvíjející společnost a možností být u zrodu něčeho nového
  • různorodou prací se širokým záběrem a možností stát se odborníkem v dané oblasti
  • Vaše obzory budeme dále rozšiřovat v rámci osobního rozvoje za podpory interního školitele
  • u nás najdete práci v zázemí nové moderní pobočky, která je v centru s dobrou dostupností
  • zaměstnaneckými benefity – 25 dní dovolené, 3 sickdays, stravenky v hodnotě 100 Kč plně hrazené zaměstnavatelem
  • možností být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet
  • vztahy utužujeme při teambuildingu, kulturních, či sportovních aktivitách (ať už jsi cyklista, běžec, nebo jiný nadšenec, přijdeš si na své)


Pokud splňujete výše uvedené předpoklady a máte zájem s námi spolupracovat, zašlete nám profesní životopis a motivační dopis s uvedením kontaktů. Těšíme se na Vás.

Kdo obsazuje:

mobil:

e‑mail: 

Mám zájem o tuto pozici

K uskutečnění výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR). Bližší informace zde.



Zúročte svůj potenciál
v Bance CREDITAS!

Přivítá vás přátelská atmosféra, solidární a kooperující kolektiv, příjemné pracovní prostředí, spravedlivé finanční ohodnocení a motivující smysluplná práce. Svých zaměstnanců si vážíme.

Mgr. Simona Dorazilová, ředitel odboru personalistiky a mezd