Manažer pobočky

Práce na plný úvazek

Termín nástupu: ihned/dle dohody

Místo pracoviště: Trutnov


Co je posláním Manažera pobočky?

  • reprezentuje svou pobočku a tím i společnost
  • vede a směřuje pobočkový tým k úspěšnému plnění cílů
  • zajišťuje, vyhodnocuje a zodpovídá za plnění obchodního plánu pobočky
  • poskytuje klientům poradenství, péči a servis v oblasti bankovního trhu
  • udržuje a rozvíjí vztahy s klientskou základnou, cílem je navázat dlouhodobou spolupráci
  • aktivně vyhledává a rozšiřuje obchodní příležitosti

Jaká je naše představa o ideálním kandidátovi?

  • získal praxi na obchodní pozici alespoň 2 roky
  • orientuje se v bankovních produktech a službách
  • pokud i vedl tým, jeho zkušenosti oceníme
  • je přirozeně komunikativní, záleží mu na výsledku jeho práce
  • přistupuje k práci aktivně a s nadšením, těší ho učit se novým věcem
  • získal maturitní vysvědčení
  • předpokládáme znalost práce na PC, trestní bezúhonnost a řidičský průkaz sk. B

Čím Vás zaujmeme?

  • šancí spolupracovat na tvorbě unikátního, moderního a klientsky přívětivého konceptu poboček, který posune Váš vztah s klientem na zcela novou úroveň
  • u nás najdete stabilní práci v prostředí dynamicky se rozvíjejícím
  • Vaše obzory budeme dále rozšiřovat v rámci osobního rozvoje za podpory interního školitele
  • finančním ohodnocením, které lze ovlivnit výkonem
  • zaměstnaneckými benefity – 25 dní dovolené, 3 sickdays, stravenky v hodnotě 100 Kč plně hrazené zaměstnavatelem
  • možnost být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet
  • vztahy utužujeme v rámci teambuildingu, kulturních, či sportovních aktivitách (ať už jsi cyklista, běžec, nebo jiný nadšenec, přijdeš si na své)


Pokud splňujete výše uvedené předpoklady a máte zájem s námi spolupracovat, zašlete nám profesní životopis a motivační dopis s uvedením kontaktů. Těšíme se na Vás.

Kdo obsazuje:

Barbora Moravcová

Specialista personalistiky

mobil: +420778466428


Mám zájem o tuto pozici

K uskutečnění výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR). Bližší informace zde.



Zúročte svůj potenciál
v Bance CREDITAS!

Přivítá vás přátelská atmosféra, solidární a kooperující kolektiv, příjemné pracovní prostředí, spravedlivé finanční ohodnocení a motivující smysluplná práce. Svých zaměstnanců si vážíme.

Mgr. Simona Dorazilová, ředitel odboru personalistiky a mezd