Vedoucí Back Office zahraničního platebního styku

Práce na plný úvazek

Termín nástupu: ihned/dle dohody

Místo pracoviště: Olomouc


Vedoucím Back Office zahraničního platebního styku u nás:

  • Zodpovídáte za činnosti v oblasti provozu a podpory zahraničního platebního styku, vč. agendy SWIFT.
  • Řídíte oblast importů kurzovního lístku, referenčních sazeb, FOREXů a dluhopisů do informačního systému banky.
  • Jste garantem za oblast vypořádání obchodů na finančních trzích, vypořádání transakcí spojených s nákupem, prodejem a převodem cenných papírů na účet banky.
  • Zodpovídáte za nostro management banky.
  • Komunikujete s klienty banky a třetími stranami v rámci podpory zahraničního platebního styku.
  • Zpracováváte a kontrolujete pracovní postupy oddělení.
  • Představujete znalostní a metodickou podporu kolegům na oddělení.
  • Spolupracujete ve věci vyřízení požadavků ostatních útvarů banky v rámci agendy zahraničního platebního styku a vypořádání obchodů na finančních trzích.

Pozice je pro Vás vhodná pokud:

  • Máte praxi z finanční instituce, ideálně z obdobného oddělení.
  • Pojmy jako IBAN, BIC, SEPA, SWIFT A CDCP jsou Vám známé.
  • Zkušenost s vedením lidí, umění motivace oceníme.
  • Dorozumíte se plynně anglicky.
  • Jste systematik se zodpovědným přístupem k práci. Otevřenost k učení se novému žádoucí.
  • Bez praktické znalosti užití PC MS Office na vynikající úrovni se neobejdete.
  • Trestní bezúhonnost je samozřejmostí.

Spoluprací s námi získáte:

  • Šanci pracovat pro dynamicky se rozvíjející společnost a možností být u zrodu něčeho nového.
  • Možnost kariérního posunu na vedoucí pozici, stát se opravdovým specialistou.
  • U nás najdete práci v příjemném prostředí v centru Olomouce.
  • Vaše obzory budeme dále rozšiřovat v rámci osobního rozvoje.
  • Zaměstnanecké benefity – 25 dní dovolené, 3 sickdays, stravenky v hodnotě 100 Kč plně hrazené zaměstnavatelem.
  • Možnost být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet!
  • Vztahy utužujeme při teambuildingu, kulturních, či sportovních aktivitách (ať už jste cyklista, běžec, nebo jiný nadšenec, přijdete si na své).


Pokud splňujete výše uvedené předpoklady a máte zájem s námi spolupracovat, zašlete nám profesní životopis a motivační dopis s uvedením kontaktů. Těšíme se na Vás.

Kdo obsazuje:

Barbora Moravcová

Specialista personalistiky

mobil: +420778466428


Mám zájem o tuto pozici

K uskutečnění výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR). Bližší informace zde.



Zúročte svůj potenciál
v Bance CREDITAS!

Přivítá vás přátelská atmosféra, solidární a kooperující kolektiv, příjemné pracovní prostředí, spravedlivé finanční ohodnocení a motivující smysluplná práce. Svých zaměstnanců si vážíme.

Mgr. Simona Dorazilová, ředitel odboru personalistiky a mezd