Manažer pobočky

Práce na plný úvazek

Termín nástupu: ihned/dle dohody

Místo pracoviště: Znojmo


Manažerem pobočky u nás:

  • Vedete malý tým (2 až 5 lidí). Jste oporou osobním bankéřům. Pomáháte řešit nestandardní, náročnější situace. Produkty a předpisy znáte vždy o krok napřed.
  • Zodpovídáte za plnění měsíčních plánů pobočky. Provádíte kontrolu stanovených postupů.
  • Motivujete a podporujete osobní rozvoj kolegů.
  • Jste partnerem i pro klienty. Pomáháte skrze produkty banky hledat optimální cesty, jak efektivně zhodnotit jejich finance.
  • Provádíte běžné operace jako založení účtu, servisní požadavky, směnárenskou a pokladní činnost. Zastupitelnost na pobočce je nutná.
  • Reprezentujete Banku CREDITAS v dané lokalitě a rozvíjíte klientskou základnu.
  • Řídíte provoz pobočky po personální i technické stránce.

Pozice je pro Vás vhodná pokud:

  • Máte praxi z bankovního/finančního prostředí, nebo jste vedl/a tým a zajímá Vás bankovní sektor.
  • Zastáváte partnerský přístup a chcete být součástí týmu i při plnění obchodního plánu, nikoliv pouze řídit.
  • Jste přirozeně komunikativní a jednání s lidmi Vás baví. Dokážete zjistit, co klient potřebuje a navrhnete řešení.
  • Chcete se učit nové věci – znalosti produktů, služeb, předpisů jsou základ.
  • Jste běžný uživatel PC (pracujeme se 3 bankovními systémy).
  • Doložíte maturitní vysvědčení a čistý trestní rejstřík.



Spoluprací s námi získáte:

  • Možnost být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet. Dobré vztahy na pracovišti jsou pro nás důležité. Díky velikosti firmy k sobě máme blízko. Zajděte se přesvědčit na pobočku a zeptejte se kolegů.
  • Budete pracovat v unikátním a klientsky přívětivém konceptu poboček.
  • Během tří měsíčního adaptačního procesu Vám pomůžeme s přípravou na potřebné certifikace. I zkušenějším rozšíříme obzory zejména v investičních produktech.
  • Nadále o Vás bude pečovat regionální manažer ve spolupráci s interními školiteli.
  • Pracovní doba je od pondělí do pátku a pracovní smlouva na HPP.
  • K finančnímu ohodnocení náleží motivační variabilní složka.
  • Zaměstnanecké benefity – 25 dní dovolené, 3 sickdays, stravenky v hodnotě 100 Kč plně hrazené zaměstnavatelem.

Jak to vidí naši manažeři:

„V Bance CREDITAS mají zaměstnanci bližší vztahy díky menšímu počtu zaměstnanců. Mnohem rychleji se zavádí nové produkty. S klienty vytváříme příjemné domácké prostředí při jednání na pobočce.“

„Jako největší rozdíl v Bance CREDITAS vidím to, že se jako manažer podílím na plnění obchodního plánu, a tak jsem neustále v obraze a neustálém kontaktu se zaměstnanci. Manažer není jenom zavřený v kanceláři a neví, co se děje. Oproti jiné bance, kde jsem měl možnost pracovat, se v Bance CREDITAS ještě netopím v tabulkách, nejsou tady tabulky na tabulky.“

„Naučila jsem se pracovat s lidmi. Tato práce mě baví a naplňuje. Navíc práce s klienty je pro mě o to zajímavější.“

Kdo obsazuje:

Barbora Moravcová

Specialista personalistiky

mobil: +420778466428


Mám zájem o tuto pozici

K uskutečnění výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR). Bližší informace zde.



Zúročte svůj potenciál
v Bance CREDITAS!

Přivítá vás přátelská atmosféra, solidární a kooperující kolektiv, příjemné pracovní prostředí, spravedlivé finanční ohodnocení a motivující smysluplná práce. Svých zaměstnanců si vážíme.

Mgr. Simona Dorazilová, ředitel odboru personalistiky a mezd