Od 1. dubna mohou naši klienti využívat novou službu Bankovní identita, která umožňuje bezpečné ověření totožnosti na internetu. V současné fázi ji mohou klienti použít pro přihlášení k vybraným službám úřadů a státních institucí, v průběhu příštích měsíců rozšíříme možnosti Bankovní identity o přihlášení do klientských portálů soukromých firem, jako jsou pojišťovny, e-shopy, lékaři a další.
Mezi často využívané nepoctivé praktiky patří také podvody, které začínají telefonátem nebo SMS zprávou. Už jste slyšeli o vishingu nebo smishingu?
V minulém dílu našeho seriálu jsme vás seznámili s phishingem, nebezpečnou technikou internetových podvodníků. Dnes si ukážeme základní pravidla, díky kterým se rizikům phishingu můžete snadno vyhnout.
Možná jste si toho ještě nevšimli, ale již řadu let žijeme v prostředí všudypřítomného phishingu. Stačí jediná chyba, abyste se pro podvodníky stali zlatou rybkou, která jim nevědomky splní i více než tři přání…
Dáváte na svůj počítač pozor, používáte antivirus, aktualizujete, ale stejně se jednoho dne v internetovém bankovnictví se objeví problém. Co máte dělat, když máte pocit, že něco není v pořádku?