Hlavní výhody

Zřízení a vedení zdarma

Okamžité platby zdarma

Jednoduché ovládání

Správa účtu odkudkoliv

Integrace účtů jiných bank

Bezpečnost aplikací

Co můžete zařídit v našem internetovém bankovnictví?

Pohodlně bez návštěvy pobočky

  • Založit a spravovat běžný účet, spořicí účet, termínovaný vklad
  • Zažádat o platební kartu, a to i virtuální, se kterou můžete ihned platit
  • Upravovat limity na kartách nebo kartu zablokovat
  • Posílat domácí, zahraniční nebo hromadné platby, včetně okamžitých plateb
  • Zadávat a spravovat trvalé platby, příkazy k inkasu, souhlasy k inkasu/SIPO
  • Připojovat a spravovat účty vedené v jiných bankách
  • Poslat nám zprávu zabezpečenou cestou
  • Aktivovat mobilní bankovnictví

Bez návštěvy pobočky můžete vyřešit
také tyto situace:

Potřebujete výpis z účtu?

Výpisy najdete v našem internetovém bankovnictví. Můžete si zde stáhnout pravidelné měsíční výpisy nebo si nechat vygenerovat na míru elektronický přehled plateb za vámi stanovené období.

Měsíční výpisy najdete, když si zobrazíte detail konkrétního účtu --> Další volby --> Výpisy k účtu.

Elektronický přehled plateb za určené období si vygenerujete, když si zobrazíte Pohyby na účtu a vpravo úplně dole zvolíte možnost Export.

Chcete zablokovat kartu?

Stačí zavolat na nonstop klientskou linku +420 267 197 018 nebo blokaci provést přímo v internetovém bankovnictví nebo mobilním bankovnictví Creditas.

Platební kartu Richee můžete navíc zablokovat i v aplikaci Richee.

Potřebujete zjistit zůstatek na účtu?

Snadno si ho zobrazíte v internetovém nebo mobilním bankovnictví Creditas, v aplikaci Richee nebo na bankomatu. Zobrazení zůstatku v bankomatech může být zpoplatněno bankou provozující konkrétní bankomat.

Potřebujete změnit limit na platební kartě?

Zařídíte to velmi snadno v internetovém nebo mobilním bankovnictví. Limit k platební kartě Richee můžete navíc upravovat i v aplikaci Richee.

Zapomněli jste PIN ke kartě?

PIN vám z bezpečnostních důvodu nikde nezobrazíme, ale můžete si snadno během chvilky zvolit nový v internetovém bankovnictví. Nový PIN k platební kartě Richee si můžete navíc zvolit i v aplikaci Richee.

Chcete si změnit PIN ke kartě?

Můžete si ho změnit v internetovém bankovnictví nebo v libovolném bankomatu. PIN k platební kartě Richee si můžete navíc změnit i v aplikaci Richee.

Potřebujete nastavit trvalé platby nebo inkaso?

Nastavíte je v Creditas internetovém bankovnictví, případně také v mobilní aplikaci Richee.

Spustili jsme otevřené bankovnictví

Jsme připraveni na služby otevřeného bankovnictví podle směrnice PSD2. Navíc umožníme integraci platebních účtů jiných bank do vlastního bankovnictví.

Rychlý přehled

Utvořte si rychlou představu o tom, jak naše internetové bankovnictví vypadá a funguje.

Bezpečné přihlášení je základ. Vyplňte své přihlašovací jméno a dejte "Přihlásit". Vaši totožnost ověříme ve druhém kroku pomocí autorizační SMS nebo kódu mPIN.

Bezpečné přihlášení je základ. Proti vaši totožnost ověříme pomocí autorizační SMS nebo kódu MPIN.

Vítejte a přehledové stránce. Najdete zde všechny své produkty: účty, termínované vklady, karty či úvěry.

Vítejte a přehledové stránce. Najdete zde všechny své produkty: účty, termínované vklady, karty či úvěry.

Placení přes internet nikdy nebylo pohodlnější. Dali jsme si záležet na přehledném a intuitivním řešení.

Placení přes internet nikdy nebylo pohodlnější. Dali jsme si záležet na přehledném a intuitivním řešení.

Jak získat přístup?


Poplatky

Pro naše klienty je služba internetového bankovnictví jednoduše bez poplatků

Vše kolem internetového bankovnictví Zdarma

Bezpečnost

Dodržováním následujících doporučení eliminujete možnost zneužití finančních prostředků uložených na vašem účtu.

1. Přihlašujte se na ověřených stránkách internetového bankovnictví

Přihlašovací údaje do internetového bankovnictví (přihlašovací jméno a heslo) vkládejte pouze do formuláře na webové stránce https://ib.creditas.cz. V adresním řádku musí být ikona zámečku bezpečnostního certifikátu Banky CREDITAS.

Od ledna 2018 poskytujeme služby otevřeného bankovnictví, díky kterému můžete můžete propojit váš účet s partnerskými aplikacemi. Před přihlášením prosím vždy prověřujte partnerské aplikace na našich internetových stránkách.

2. Chraňte své přihlašovací údaje

Své přihlašovací údaje chraňte před zneužitím, nesdělujte je třetím osobám a vždy dbejte zvýšené pozornosti, kam tyto údaje zadáváte. Banka CREDITAS po svých klientech nikdy nepožaduje sdělení těchto údajů e‑mailem ani při telefonické komunikaci.

3. Neotvírejte nedůvěryhodné e-maily a webové stránky

Ignorujte nevyžádanou e‑mailovou komunikaci (neznámý odesílatel), neotevírejte neznámé přílohy ani neklikejte na neznámé webové odkazy.

4. Používejte silné heslo

Používejte silná hesla, která obsahují velká i malá písmena, číslice a speciální znaky

5. Používejte bezpečný počítač nebo telefon

Pro přístup ke svému účtu používejte pouze ověřená komunikační zařízení (vlastní počítač, mobilní telefon, tablet). K přihlášení nevyužívejte veřejně přístupná zařízení (v hotelech, kavárnách, knihovnách apod.). Na svém komunikačním zařízení provádějte pravidelné aktualizace operačního systému, webového prohlížeče, antivirového programu a firewallu.

6. Dostávejte upozornění o pohybech na účtu

Sledujte upozornění o pohybech na svém účtu prostřednictvím SMS nebo e‑mailu. V případe jakékoliv neautorizované změny či nesrovnalostí ohledně pohybů na účtu nás neváhejte ihned kontaktovat.


Přijďte k nám na kávu
i pro dobrou radu.

Dovolte, abychom vás pozvali na naše pobočky. Díky příjemnému zázemí se u nás budete cítit jako doma.