Hlavní výhody

Správa účtu odkudkoliv

Správa účtů odkudkoliv

Nechceme vás odrazovat od návštěvy některé z poboček, ale věříme, že spravovat účty v internetovém bankovnictví pro vás bude rychlejší a pohodlnější.

Komplexní možnosti

Komplexní možnosti

Snadno získáte představu o zůstatcích na svých účtech, uskutečníte potřebné platební transakce či upravíte nastavení trvalých příkazů.

Bezpečnost především

Bezpečnost především

Aplikace banky vyvíjíme s výrazným zřetelem na bezpečnost jejich užívání. Aby nedošlo k nepříjemnostem, máme pro vás ještě několik bezpečnostních rad.

Videonávod

Zjistěte, jak funguje naše internetové bankovnictví, prostřednictvím videonávodu. Věříme, že vás zaujme především přehlednost a intuitivnost jeho řešení.

Vyzkoušejte naše nové internetové bankovnictví

Začít používat

Rychlý přehled

Utvořte si rychlou představu o tom, jak naše internetové bankovnictví vypadá a jak funguje.

1
Vyplňte své přihlašovací jméno a heslo a vstupte, prosím.
2
Bezpečné přihlášení je základ. Proto vaši totožnost ověříme pomocí autorizační SMS nebo kódu MPIN.
3
Před prvním přihlášením si můžete pustit krátký videonávod, kde vám ukážeme, jak internetové bankovnictví funguje.

Jak založit?

Na pobočce

Zařiďte si přístup do internetového bankovnictví osobně na jedné z našich poboček, které najdete již na 15 místech České republiky.

Mapa poboček


Poplatky

Pro naše klienty je služba internetového bankovnictví jednoduše bez poplatků

Vše kolem internetového bankovnictví Zdarma

Bezpečnost

Dodržováním následujících doporučení eliminujete možnost zneužití finančních prostředků uložených na vašem účtu.

Přihlašovací údaje do internetového bankovnictví (přihlašovací jméno a heslo) vkládejte pouze do formuláře na webové stránce https://ib.creditas.cz

Své přihlašovací údaje chraňte před zneužitím, nesdělujte je třetím osobám a vždy dbejte zvýšené pozornosti, kam tyto údaje zadáváte. Banka CREDITAS po svých klientech nikdy nepožaduje sdělení těchto údajů e‑mailem ani při telefonické komunikaci.

Používejte silná hesla, která obsahují velká i malá písmena, číslice a speciální znaky (příklad: Qwo7-h3#).

Sledujte upozornění o pohybech na svém účtu prostřednictvím SMS nebo e‑mailu. V případe jakékoliv neautorizované změny či nesrovnalostí ohledně pohybů na účtu nás neváhejte ihned kontaktovat.

Ignorujte nevyžádanou e‑mailovou komunikaci (neznámý odesílatel), neotevírejte neznámé přílohy ani neklikejte na neznámé webové odkazy.

Pro přístup ke svému účtu používejte pouze ověřená komunikační zařízení (vlastní počítač, mobilní telefon, tablet). K přihlášení nevyužívejte veřejně přístupná zařízení (v hotelech, kavárnách, knihovnách apod.).

Na svém komunikačním zařízení provádějte pravidelné aktualizace operačního systému, webového prohlížeče, antivirového programu a firewallu.



Máte zájem o naše služby nebo potřebujete poradit?

V současné době probíhá dokončení vaší žádosti korespondenčně. Připravujeme pro vás také kompletní on-line žádost, na kterou se můžete těšit už v únoru.

Jak probíhá korespondenční dokončení žádosti?

  1. Poštou obdržíte návrh smluvní dokumentace.
  2. Dokumentaci zkontrolujete, podepíšete a společně s kopií dokladů totožnosti a výpisu z účtu odešlete do banky.
  3. Následuje podepsání smlouvy za banku. Podepsanou smlouvu obdržíte poštou.