Prémiové bankovnictví založené na důvěře a nadstandardních službách

14. 9. 2020

V letošním roce začala Banka CREDITAS obsluhovat své klienty v segmentu prémiového bankovnictví. To je založeno na individuální péči o klienty s ohledem na jejich osobní potřeby a preference. Profesionální tým prémiových bankéřů po celé republice poskytuje ten nejvyšší klientský servis. Spokojenost klientů, dlouhodobý vztah a vzájemná důvěra jsou podle ředitelky odboru prémiového bankovnictví Martiny Branžovské tím nejdůležitějším.

V čem se liší prémiové bankovnictví od toho běžného?

Banka CREDITAS si vždy zakládala na osobním přístupu, přívětivosti a nadstandardní péči o klienty. Mezi našimi klienty jsou většinou lidé, kteří mají úspory a chtějí je zhodnocovat. Postupem času se tak logicky vyvinula potřeba starat se o tuto část klientů individuálně, vymýšlet řešení šitá na míru jejich potřebám a požadavkům. Prémioví klienti disponují vyššími finančními prostředky a vyžadují komplexnější služby. Základem je vzájemná důvěra a osobní přístup. Proto si zakládáme na budování dlouhodobých vztahů a expertních znalostech.

Komu je prémiové bankovnictví určeno?

Podmínkou vstupu do prémiového bankovnictví jsou složená depozita nad 3 miliony korun nebo hypotéka nad 8 milionů korun čerpaná v naší bance a zároveň s hypotékou příjem na účet nad 75 000 korun měsíčně. Klient si pak může vybrat, zda si zvolí obsluhu u bankéřů na pobočce, nebo využije služeb prémiového bankovnictví.

Co mezi tyto služby patří?

Nejdůležitější a největší devizou prémiového bankovnictví je individuální přístup, například možnost obsluhy mimo pobočku. Prémiový bankéř za klientem dorazí kdykoliv a kamkoliv. Klientům pak poskytujeme nadstandardní servis, pomáháme se správou financí a s rozložením jejich portfolia do celé škály produktů. Rádi se s klienty také potkáváme na společenských a kulturních akcích.

Jaké produkty například klientům nabízíte?

Kromě produktů, které patří ke standardní nabídce banky, jsou to samozřejmě především produkty, které mohou zhodnotit jejich prostředky. Ať už se jedná o cenné papíry, fondy nebo zvýhodněné termínované vklady.

Exkluzivní debetní karty Mastercard Real Gold z limitované série black&gold od Banky CREDITAS jsou k dispozici ve dvou provedeních, od každého bylo vyrobeno pouze 50 kusů. Základním materiálem použitým při výrobě karet je jeden z nejcennějších kovů – zlato. Exkluzivní karta má samozřejmě řadu služeb včetně Mastercard Concierge, letištních salonků, cestovního pojištění, pojištění zneužití karty či vyšších platebních limitů.

Prémiové bankovnictví je také o předcházení si klientů, že?

Ano. A o to se samozřejmě snažíme, ať už celkovým přístupem a speciálními produkty nebo tím, že se s klienty potkáváme také na společenských a sportovních akcích. Například o prázdninách jsme pořádali tradiční golfový turnaj v Karlových Varech a klienty jsme také zvali na Český skokový pohár, jehož součástí je i Velká cena CREDITAS. Máme i nejrůznější exkluzivní nabídky, například zvýhodněné ubytování v Grandhotelu Pupp.

Velmi viditelným benefitem jsou karty z pravého zlata, které získaly i prestižní ocenění světové karetní asociace. Mastercard Real Gold je jediná zlatá karta v Česku i Evropě. Je vyrobena v limitované edici 100 kusů a liší se od běžných karet nejen dokonalým designem, ale i svými nadstandardními službami. Vypadá opravdu krásně, cítíte, že ji máte v peněžence, protože váží sedmkrát více než běžná plastová karta. Na zlatou kartu ovšem nedosáhne každý. Klienti prémiového bankovnictví dostávají k běžnému užívání černo-stříbrnou kartu Mastercard World Elite Silver (na titulním snímku článku), která taktéž splňuje podmínky programu World Elite. Její součástí je například asistenční služba Concierge, což je prémiová služba karetní společnosti Mastercard Concierge. Ta poskytuje individuální servis držitelům karet World Elite. Tým specialistů je k dispozici v režimu 24/7 a snaží se splnit obvyklá i zcela výjimečná přání.


Medailon

Martina Branžovská

V Bance CREDITAS vede prémiové bankovnictví. Do banky nastoupila v roce 2017 jako interní školitelka, následovala pozice regionální manažerky pro Čechy a Moravu v náročném období rychlého rozvoje pobočkové sítě. Vedle péče o personální obsazení a chod jednotlivých poboček byla v minulém roce pověřena řízením prémiového bankovnictví, jehož oficiální ředitelkou je od letošního ledna. Během své dřívější profesní dráhy se věnovala obchodu, vedení obchodních týmů a školení soft skills.