Vyjadřujeme soucit všem občanům postiženým povodněmi. Klientům zasaženým živelní katastrofou poskytujeme individuální podporu při řešení jejich finanční situace, například formou předčasné výplaty termínovaných vkladů či úpravami splátek u hypoték. Pokud patříte mezi naše klienty postižené povodní, kontaktujte nás kdykoli na bezplatné infolince 800 888 009.
Jsme připraveni pomáhat všem klientům zasaženým následky katastrofální povodně a snažíme se maximálně ulehčit jejich obtížnou situaci. Každou žádost posoudíme individuálně tak, aby naše podpora přinesla klientovi maximální užitek.
Postihly vás povodně?
Chápeme, že nyní máte důležitější starosti, než je komunikace s bankou. Až budete mít možnost, kontaktujte nás na bezplatné infolince 800 888 009 a popište nám svoji situaci. Jsme připraveni vám pomoci, protože víme, že nyní můžete být dočasně bez příjmů, nebo své prostředky potřebujete přednostně vložit do obnovy svých domovů.
Klientům postiženým povodněmi můžeme poskytnout např.:
výplatu prostředků z termínovaných vkladů i mimo období splatnosti,
řešení situací týkajících se hypoték - odklad splátek a další kroky dle individuálních potřeb klienta,
další podporu podle konkrétní životní situace klienta.
Na naší pobočce v Opavě poskytujeme klientům vedle finančních služeb také materiální pomoc – čisticí prostředky, balené vody, trvanlivé potraviny aj.
Dopad na Banku CREDITAS
Povodně a jejich následky nemají žádný přímý dopad na činnost Banky CREDITAS. Všechny naše pobočky a online služby jsou v běžném provozu. Věnujte však pozornost odstávce online systémů a uzavírce poboček v souvislosti s fúzí Banky CREDITAS s Max bankou: podrobné informace.
Další informace týkající se podpory klientů postižených povodněmi vám sdělí operátoři na nonstop infolince 800 888 009.