Garmin Pay

Plaťte jednoduše hodinkami

Kartu nechte doma, vaší novou peněženkou jsou hodinky. S Garmin Pay můžete hodinkami platit u obchodníků i vybírat v bankomatech. Rychle, jednoduše a bezpečně.

Začínáme s Garmin Pay

Abyste mohli službu Garmin Pay využívat, stačí mít chytré hodinky s podporou technologie NFC. Dále stačí jakákoli debetní karta vydaná Bankou CREDITAS a aplikace Garmin Connect ve vašem mobilním telefonu.

Aktivace služby Garmin Pay

Nainstalujte aplikaci Garmin Connect

Klikněte na ikonu dle svého telefonu a stáhněte aplikaci Garmin Connect. Nainstalujte ji do svého chytrého mobilu.

Aktivujte službu a digitalizujte kartu

Prostřednictvím aplikace spárujte telefon s chytrými hodinkami, v menu Garmin Pay si vytvořte peněženku a zvolte si bezpečnostní heslo. Do peněženky následně přidejte svoji platební kartu, potvrďte obchodní podmínky a odešlete ověřovací SMS s kódem. Vložením kódu potvrdíte přidání karty a máte hotovo.

Plaťte a vybírejte hodinkami

Bezkontaktně platit můžete ve všech obchodech stejně jako platební kartou. Vybírat můžete z bankomatů podporujících bezkontaktní výběry.

Platíme s Garmin Pay

Na ruce

Platit lze pouze hodinkami připnutými na ruce (přístroj musí registrovat tepovou frekvenci uživatele).

Heslo

Před první platbou po nasazení hodinek na ruku je třeba zadat 4ciferné heslo (bylo nastaveno při registraci). Při dalších transakcích obvykle není nutné heslo zadávat – znovu bude vyžadováno po 24 hodinách nebo po sundání a nasazení hodinek na ruku.

Minuta

Po výběru služby Garmin Pay v menu hodinek (a případném zadání hesla) se na displeji objeví karta. Hodinky jsou nyní 1 minutu připraveny k platbě. Pokud k ní do minuty nedojde, karta z displeje zmizí a je třeba službu znovu zvolit v menu (heslo již nebude třeba zadávat).

Na terminál

Pro spolehlivé provedení transakce je vhodné přiložit hodinky displejem na terminál.

Bez mobilu

K platbě hodinkami není potřebný mobilní telefon, se kterým jsou hodinky spárovány. Je ale vhodné občas provést synchronizaci mobilu a hodinek.

Často kladené
dotazy (FAQ)

Co je to NFC technologie?

NFC je technologie umožňující rychlou a zabezpečenou výměnu dat na velmi krátké vzdálenosti (do 4 cm). Podporuje ji mnoho chytrých telefonů/tabletů, přičemž díky velmi krátké vzdálenosti je komunikace bezpečná a není vyžadována identifikace zařízení.

Je služba bezpečná?

Ano, platby jsou zcela bezpečné. Přidáním karty do služby Garmin Pay se její číslo neukládá do zařízení ani do aplikace. Při placení nejsou údaje o kartě poskytovány ani společnosti Garmin, ani obchodníkům.

Je služba zpoplatněná?

Banka CREDITAS ani aplikace CREDITAS Banking si za službu neúčtují žádný poplatek.

Mohu prostřednictvím hodinek Garmin vybírat hotovost z bankomatu?

Ano, a to v případě, že je bankomat vybaven bezkontaktní NFC čtečkou. Postupujte jako při platbě u obchodníka, jakmile se na hodinkách zobrazí ikona karty, přiložte hodinky ke čtečce bankomatu. Na obrazovce bankomatu budete vždy vyzváni k zadání PIN karty. Dále postupujte dle instrukcí na obrazovce bankomatu.

Jaký PIN mám zadat v případě, že se mi tento požadavek objeví na platebním terminálu nebo bankomatu?

Na platebním terminálu i v bankomatu zadáváte stejný PIN jako při platbě nebo výběru platební kartou (nikoliv bezpečnostní 4ciferné heslo pro aktivaci karty v hodinkách).

Mohu platit hodinkami i v zahraničí?

Ano, platit můžete na bezkontaktních terminálech v ČR i zahraničí. Terminály přijímající bezkontaktní karty by si měly poradit i s hodinkami.

Jak mám postupovat, pokud jsem opakovaně chybně zadal bezpečnostní heslo pro aktivaci karty pro použití na hodinkách?

Bezpečnostní heslo, které se standardně zadává před provedením transakce, je možné zadat 3krát chybně, poté dojde k zablokování. Odblokování je možné přes spárovaný mobilní telefon a aplikaci Garmin Connect – viz služba Garmin Pay – „Obnovit heslo“.

Jaký je nastavený limit pro platby s Garmin Pay?

Limit pro platby u obchodníků a výběry z bankomatů je stejný jako na platební kartě.

Jak poznám na výpisu platbu s Garmin Pay od těch ostatních?

Platbu s Garmin Pay na výpisu ani v internetovém bankovnictví zatím nijak nerozlišujeme od plateb plastovou kartou.

Nedaří se mi přidat kartu do aplikace Garmin Pay. Čím to může být?

Ujistěte se, že:

  • Přidáváte platební kartu vydanou Bankou CREDITAS. Karta musí být platná a aktivní.

  • Zadáváte správné údaje platební karty – celé číslo karty, platnost, CVC2 kód ze zadní strany karty.

  • Jste klikli na volbu odeslání SMS kódu nutného pro registraci.

  • Jste správně opsali kód zaslaný SMS zprávou pro registraci karty.

  • Jste připojeni k internetu (pro registraci karty do mobilní aplikace je nutné, aby byl telefon připojen k internetu).

  • Máte model hodinek Garmin, který podporuje službu Garmin Pay. Musí se jednat o model s podporou NFC technologie – přehled podporovaných modelů je k dispozici na stránkách společnosti Garmin.

Je možné digitalizovat do služby Garmin Pay více platebních karet?

Ano, do služby Garmin Pay můžete uložit více platebních karet. Před platbou či výběrem si vybíráte konkrétní kartu posunem po ciferníku hodinek (nahoru/dolů).

Co mám dělat, pokud jsem ztratil mobil s aplikací Garmin Connect a PK uloženou ve službě Garmin Pay?

Doporučujeme kontaktovat banku a požádat o ukončení příslušné registrace karty v daném zařízení.

Co mám dělat, pokud jsem ztratil Garmin hodinky?

Doporučujeme kontaktovat banku a požádat o ukončení příslušné registrace karty v daném zařízení.

Je nutné blokovat kartu, pokud ztratím mobilní telefon nebo hodinky?

Ne, bezpodmínečně nutné to není, lze ukončit registraci dané karty v zařízení. Zabezpečení karty je však doporučeno.

Pokud vyprší platnost karty a přijde mi obnovená s novou platností, zůstává registrace platná?

Ne. Obnovená karta má sice stejné číslo, ale novou platnost. Je nutné provést novou registraci. V měsíci obnovy se nepodaří obnovenou PK registrovat, odebrání staré + registraci nové je nutné provést po vypršení platnosti původní karty.

Jak je možné, že karta zmizela z hodinek?

Pokud nedošlo delší dobu ke spárování hodinek a mobilního telefonu, mohla být z důvodu nepoužívání karta ze služby odstraněna. V takovém případě stačí spárovat hodinky s mobilním telefonem a provést novou registraci karty. Platnost registrace je shodná s platností karty, maximálně však 3 roky od jejího přidání do služby Garmin Pay.

Dokumenty a formuláře

Veškeré dokumenty naleznete v sekci Důležité dokumenty. Všechny dokumenty lze vyplnit, vytisknout a uložit v programu Adobe Reader.

Související produkty

Běžný účet

Účet bez zbytečných poplatků, s platební kartou zdarma. Objevte všechny výhody našeho běžného účtu.

Platební karty

Vydáváme platební karty Mastercard a nabízíme také virtuální karty pro online platby.

Mobilní aplikace

Nejjednodušší způsob, jak mít nastavení platební karty pod kontrolou, je přes naši mobilní aplikaci.

Staňte se naším
klientem

Zaregistrujte se a získáte přístup do online bankovnictví. V něm poté můžete dokončit plnou registraci a zakládat naše produkty.
Online, rychle a kdykoli.

Zeptejte se nás

Napište nám na živý chat (ikona chatu na stránce vpravo dole), nebo nám na sebe zanechte telefonní číslo. Brzy se vám ozveme, poradíme a zodpovíme veškeré vaše dotazy.

Za účelem zodpovězení vašeho dotazu bude společnost Banka CREDITAS a.s., jakožto správce, zpracovávat vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679. Bližší informace zde.