Mastercard Concierge
Concierge je prémiová služba karetní společnosti Mastercard, která poskytuje individuální servis držitelům karet World Elite.
Součástí služby je kompletní servis pro cestovatele: asistence s rezervací ubytování, letenek, pronájmu automobilu, ale také při plnění speciálních požadavků, jakými jsou např. pronájem letadla nebo jachty. A co dalšího? Concierge poskytuje servis nejen cestovatelům, ale také v případě požadavků na organizaci zábavních a společenských akcí, získání informací o golfových hřištích, zajištění nákupu a doručování dárků či květin či zprostředkování nevšedních zážitků...
Pro využití služby Mastercard Concierge volejte: +420 239 050 406 (nonstop, 24/7) nebo pište na [email protected].
Cestovní pojištění
Cestovní pojištění je další výhodnou službou spojenou s platebními kartami Mastercard Real Gold od Banky CREDITAS. Limity pojistných plnění jsou dostatečně vysoké, aby případné řešení nepříjemné situace na vašich cestách proběhlo bez problémů. Více informací naleznete v dokumentech.
Oznámení pojistné události se provádí prostřednictvím formuláře, který je k dispozici na www.generaliceska.cz. Klientský servis Generali Česká pojišťovna a.s.: +420 241 114 114
Medicínská online poradna uLékaře.cz
Prémiová karta Mastercard World Elite Silver vám rovněž otevírá přístup k jedinečné službě uLékaře.cz.
Využijte online lékařskou poradnu nebo se objednejte ke specialistovi po celé ČR. Služba je dostupná nonstop. V poradně odpovídá více než 300 lékařů různých specializací.
Více informací zde.
Airport LoungeKey a Vstup s Mastercard
Karta Mastercard World Elite Silver poskytuje bezplatný vstup do letištních salonků prostřednictvím dvou specializovaných služeb.
LoungeKey vám umožní přístup do více než 1500 letištních salonků po celém světě, a to bez ohledu na to, jakou linkou či třídou cestujete. Stačí předložit vaši kartu Mastercard World Elite Silver. K dispozici máte 4 bezplatné vstupy ročně, které můžete využít buď jen pro sebe, nebo i pro svůj doprovod.
Vstup na Mastercard umožňuje přístup do vybraných salonků na letištích v Praze, Vídní a Bratislavě. Vstup zdarma mají pouze držitelé karet, doprovod hradí poplatek.
Parkujte se slevou díky kartě Mastercard®
Využijte prémiový parking na Letišti Václava Havla Praha
Pojištění zneužití karty
Pojištění se vztahuje na případy ztráty, odcizení či zneužití platební karty. A nejde jen o kartu. Pojištění zahrnuje i výdaje na pořízení nových osobních dokladů, nových klíčů, peněženky či mobilního telefonu. Více informací naleznete v dokumentech.
Pojištění zneužití – Oznámení pojistné události se provádí prostřednictvím formuláře nebo online na www.generaliceska.cz (sekce Pojištění u vaší banky). Klientský servis Generali Česká pojišťovna a.s.: +420 241 114 114
Karta určená klientům
prémiového bankovnictví
Mastercard Real Gold není běžným produktem, a proto jsme ji nenabízeli v běžné pobočkové síti. Její budoucí držitele jsme pečlivě vybírali. Real Gold je a bude zárukou, že její držitel je úspěšný člověk s vysokým morálním kreditem.
Distribuce karet Mastercard Real Gold byla ukončena k 31. 12. 2023, v současné době již není v naší nabídce.
Chci se stát klientem
prémiového bankovnictví
Často kladené
dotazy (FAQ)
Ve všech případech vám Mastercard Concierge Lifestyle manažer sdělí podrobnosti, cenu služby (zahrnující poplatky za doručení a všechny další související poplatky), termín doručení nebo termín dalších kroků (pokud je to v rámci služby nutné). Mastercard Concierge provede rezervaci, objednávku nebo zařídí doručení prostřednictvím vaší prémiové Mastercard karty pouze s vaším souhlasem.
Využití salonků:
K dispozici je přes 1500 pohodlných letištních salonků na více než 400 letištích, díky kterým si užijete výjimečné služby. Kromě klidu a pohodlí nabízí salonky teplé a studené nápoje (včetně alkoholických), lehké občerstvení, bezplatné wi-fi, časopisy, noviny a další služby v závislosti na konkrétním salonku.
Oprávnění vstupu:
Stačí předložit vaši platební kartu a uvést, že chcete do salonku vstoupit v rámci služby LoungeKey – vstup je povolen po kontrole karty (dle čísla karty či přes platební terminál).
Neomezené vstupy:
Vstupy do letištních salonků můžete využívat bez omezení. Držitelé karty Mastercard Real Gold mají vstup pro sebe i doprovod zdarma, pro jednu návštěvu je omezen pouze počet osob. Salonky můžete využívat v průběhu roku i opakovaně, při každé vaší cestě.
Pojištění pro celou rodinu:
Pojištěný je nejen držitel karty, ale i jeho rodinní příslušníci, kteří cestují do zahraničí společně s ním.
Rizikové sporty:
Postaráme se o vás i při aktivní letní či zimní dovolené. Ať už se jedete k moři potápět, nebo provozovat vysokohorskou turistiku. Nenechte se na své dovolené omezovat.
Včetně léčebných výloh na COVID-19
Pojištění léčebných výloh kryje po dobu zveřejnění Veřejného příslibu na webu Generali České Pojišťovny také vaše náklady související s onemocněním COVID-19 (léčení, karanténa, repatriace).
Doba pobytu v zahraničí:
Pojišťovna poskytuje po celý rok ochranu pojištěných při pobytech v zahraničí, a to včetně pracovních cest. Maximální délka pojištění jednoho souvislého pobytu je 90 dnů.
Kompletní informace a podmínky pojištění naleznete v dokumentech.
Oznámení pojistné události se provádí prostřednictvím formuláře, který je k dispozici na www.generaliceska.cz. Klientský servis Generali Česká pojišťovna a.s.: +420 241 114 114
Při zahraniční cestě můžete kdykoli požádat o nouzovou náhradní kartu. Termín dodání do lokalit po celém světě je několik pracovních dní. Službu lze využít pouze v případě ztráty, krádeže nebo poškození karty v zahraničí s podmínkou její předchozí blokace.
Žádost o vydání nouzové náhradní karty podejte prostřednictvím monitorované linky Banky: +420 583 037 047.
Kompletní informace a podmínky naleznete v dokumentech.
Při zahraniční cestě bude mít nouzovou hotovost k dispozici v co nejkratší době od zadání požadavku.
Žádost o vydání nouzové náhradní hotovosti podejte prostřednictvím monitorované linky Banky: +420 583 037 047.
Kompletní informace a podmínky naleznete v dokumentech.
Dokumenty a formuláře
Obchodní podmínky a sazby
Dokumenty k pojištění
Veškeré dokumenty naleznete v sekci Důležité dokumenty. Všechny dokumenty lze vyplnit, vytisknout a uložit v programu Adobe Reader.
* v případě pojištění osobních věcí a zavazadel, odpovědnosti za způsobenou škodu, storna cesty, neuskutečnění zájezdu, nevyužité dovolené, veterinární léčby, spoluúčasti na věci půjčené, přenosné elektroniky či sportovního vybavení
** v případě pojištění léčebných výloh, pojištění následné lékařské péče, nadstandardní asistenční a právní služby, přerušení nastoupené cesty, přivolání opatrovníka/psychologa/sociálního pracovníka a pojištění pobytu v nemocnici
*** trvalé následky úrazu, smrt úrazem, pojištění denního odškodného za vyjmenované úrazy, doba nezbytného léčení
Speciální nabídky jen pro prémiové klienty se zajímavým nárůstem hodnoty vložených prostředků. Jedná se především o investice do fondů kvalifikovaných investorů.
Zeptejte se nás
Napište nám na živý chat (ikona chatu na stránce vpravo dole), nebo nám zavolejte na bezplatnou telefonní linku Banky CREDITAS 800 888 009.