Mastercard
World Elite Ceramic

Exkluzivní debetní kartu Mastercard World Elite Ceramic s luxusně hladkým keramickým povrchem uvádíme na český trh jako první banka.

Mastercard World Elite Ceramic

Exkluzivní debetní kartu Mastercard World Elite Ceramic s luxusně hladkým keramickým povrchem uvádíme na český trh jako první banka.

Mastercard Concierge
Služba Mastercard Concierge splní obvyklá i výjimečná přání

Airport LoungeKey
Přístup do stovek letištních salonků po celém světě

Pojištění karty
Cestovní pojištění pro celou rodinu a pojištění zneužití karty

Nouzová náhradní karta
Doručení karty do lokalit po celém světě během několika dní

Mastercard Concierge
Služba Mastercard Concierge splní obvyklá i výjimečná přání

Airport LoungeKey
Přístup do stovek letištních salonků po celém světě

Pojištění karty
Cestovní pojištění pro celou rodinu a pojištění zneužití karty

Nouzová náhradní karta
Doručení karty do lokalit po celém světě během několika dní


Tyto karty s ocelovým jádrem jsou unikátní nejenom keramickým povrchem, ale i na přední straně umístěnými gravírovanými značkami, na jejichž finální povrchovou úpravu byly použity skutečné zlaté plátky.


Unikátní je i dominance černé barvy, jejíž užití v takovém rozsahu povoluje společnost Mastercard jen výjimečně.

Váha: cca 16 g


Produktová brožura
Více informací o vaší platební kartě Mastercard World Elite Ceramic a službách s ní spojených naleznete v produktové brožuře

Exkluzivní služby

Mastercard Concierge

Concierge je prémiová služba karetní společnosti Mastercard, která poskytuje individuální servis držitelům karet World Elite.

Součástí služby je kompletní servis pro cestovatele: asistence s rezervací ubytování, letenek, pronájmu automobilu, ale také při plnění speciálních požadavků, jakými jsou např. pronájem letadla nebo jachty. A co dalšího? Concierge poskytuje servis nejen cestovatelům, ale také v případě požadavků na organizaci  zábavních a společenských akcí, získání informací o golfových hřištích, zajištění nákupu a doručování dárků či květin či zprostředkování nevšedních zážitků...

Pro využití služby Mastercard Concierge volejte: +420 239 050 406 (nonstop, 24/7) nebo pište na [email protected].

Cestovní pojištění: balíček Premium

Cestovní pojištění je další výhodnou službou spojenou s platebními kartami Mastercard World Elite Ceramic od Banky CREDITAS. Limity pojistných plnění jsou dostatečně vysoké, aby případné řešení nepříjemné situace na vašich cestách proběhlo bez problémů. Více informací naleznete v dokumentech.

Oznámení pojistné události se provádí prostřednictvím formuláře nebo online na www.generaliceska.cz (sekce Cesta a dovolená). Klientský servis Generali Česká pojišťovna a.s.: +420 241 114 114

Pro komunikaci s asistenční centrálou si připravte následující číslo skupinové pojistné smlouvy pro Banku CREDITAS a.s.: 8434853418

Medicínská online poradna uLékaře.cz

Prémiová karta Mastercard World Elite Ceramic vám rovněž otevírá přístup k jedinečné službě uLékaře.cz.

Využijte online lékařskou poradnu nebo se objednejte ke specialistovi po celé ČR. Služba je dostupná nonstop. V poradně odpovídá více než 300 lékařů různých specializací.

Více informací zde.

Airport LoungeKey a Vstup s Mastercard

Karta Mastercard World Elite Ceramic poskytuje bezplatný vstup do letištních salonků prostřednictvím dvou specializovaných služeb.

LoungeKey vám umožní přístup do více než 1 500 letištních salonků po celém světě, a to bez ohledu na to, jakou linkou či třídou cestujete. Stačí předložit vaši kartu Mastercard World Elite Ceramic. K dispozici máte 8 bezplatných vstupů ročně, které můžete využít buď jen pro sebe, nebo i pro svůj doprovod.

Vstup na Mastercard umožňuje přístup do vybraných salonků na letištích v Praze, Vídní a Bratislavě. Vstup zdarma mají pouze držitelé karet, doprovod hradí poplatek.

Parkujte se slevou díky prémiové kartě Mastercard®

Využijte prémiový parking na Letišti Václava Havla Praha

Pojištění zneužití karty

Pojištění se vztahuje na případy ztráty, odcizení či zneužití platební karty. A nejde jen o kartu. Pojištění zahrnuje i výdaje na pořízení nových osobních dokladů, nových klíčů, peněženky či mobilního telefonu. Více informací naleznete v dokumentech.

Pojištění zneužití – Oznámení pojistné události se provádí prostřednictvím formuláře nebo online na www.generaliceska.cz (sekce Pojištění u vaší banky). Klientský servis Generali Česká pojišťovna a.s.: +420 241 114 114

Karta určená klientům
prémiového bankovnictví

Platební karta Mastercard World Elite Ceramic není běžným produktem a nenabízíme ji proto v běžné pobočkové síti. Karta je určena výhradně klientům Prémiového bankovnictví Banky CREDITAS, kteří mají u Banky CREDITAS složená depozita ve výši alespoň 20 milionů korun nebo investice ve výši více než 10 milionů korun.

Myslíte, že Mastercard World Elite Ceramic je určena právě vám? Kontaktujte přímo specialisty prémiového bankovnictví a sjednejte si schůzku.

Chci se stát klientem
prémiového bankovnictví

Často kladené
dotazy (FAQ)

Kolik stojí využití služby Mastercard Concierge?

Ve všech případech vám Mastercard Concierge Lifestyle manažer sdělí podrobnosti, cenu služby (zahrnující poplatky za doručení a všechny další související poplatky), termín doručení nebo termín dalších kroků (pokud je to v rámci služby nutné). Mastercard Concierge provede rezervaci, objednávku nebo zařídí doručení prostřednictvím vaší Mastercard karty pouze s vaším souhlasem.

Jaké jsou podmínky pro využití Airport LoungeKey?

Využití salonků:
K dispozici je přes 1 500 pohodlných letištních salonků na více než 400 letištích, díky kterým si užijete výjimečné služby. Kromě klidu a pohodlí nabízí salonky teplé a studené nápoje (včetně alkoholických), lehké občerstvení, bezplatné wi-fi, časopisy, noviny a další služby v závislosti na konkrétním salonku.

Oprávnění vstupu:
Stačí předložit vaši platební kartu a uvést, že chcete do salonku vstoupit v rámci služby LoungeKey – vstup je povolen po kontrole karty (dle čísla karty či přes platební terminál).

8 vstupů zdarma ročně:
Držitelé karty Mastercard World Elite Ceramic mají ročně 8 vstupů zdarma, přičemž platí, že vstupy zdarma může držitel využít jak pro sebe, tak i pro svůj doprovod. Můžete tedy využít například:

  • 8 vstupů zdarma pro sebe v případě, že cestujete sami,

  • 2krát vstup zdarma pro vás a 3 osoby cestující s vámi jako doprovod,

  • 4krát vstup zdarma pro vás a 1 osobu cestující s vámi,

  • či jiné kombinace.

Co vše je zahrnuto v cestovním pojištění?

Pojištění pro celou rodinu:
Pojištěný je nejen držitel karty, ale i jeho rodinní příslušníci, kteří cestují do zahraničí společně s ním.

Rizikové sporty:
Postaráme se o vás i při aktivní letní či zimní dovolené. Ať už se jedete k moři potápět, nebo provozovat vysokohorskou turistiku. Nenechte se na své dovolené omezovat.

Včetně léčebných výloh na COVID-19
Pojištění léčebných výloh kryje po dobu zveřejnění Veřejného příslibu na webu Generali České Pojišťovny také vaše náklady související s onemocněním COVID-19 (léčení, karanténa, repatriace).

Doba pobytu v zahraničí:
Pojišťovna poskytuje po celý rok ochranu pojištěných při pobytech v zahraničí, a to včetně pracovních cest. Maximální délka pojištění jednoho souvislého pobytu je 90 dnů.

Kompletní informace a podmínky pojištění naleznete v dokumentech.

Oznámení pojistné události se provádí prostřednictvím formuláře, který je k dispozici na www.generaliceska.cz. Klientský servis Generali Česká pojišťovna a.s.: +420 241 114 114

Jak požádat o nouzovou náhradní kartu?

Při zahraniční cestě můžete kdykoli požádat o nouzovou náhradní kartu. Termín dodání do lokalit po celém světě je několik pracovních dní. Službu lze využít pouze v případě ztráty, krádeže nebo poškození karty v zahraničí s podmínkou její předchozí blokace.
Žádost o vydání nouzové náhradní karty podejte prostřednictvím monitorované linky Banky: +420 583 037 047.

Kompletní informace a podmínky naleznete v obchodních podmínkách.

Jak požádat o nouzovou náhradní hotovost?

Při zahraniční cestě bude mít nouzovou hotovost k dispozici v co nejkratší době od zadání požadavku.
Žádost o vydání nouzové náhradní hotovosti podejte prostřednictvím monitorované linky Banky: +420 583 037 047.

Kompletní informace a podmínky naleznete v obchodních podmínkách.


Dokumenty k pojištění

Veškeré dokumenty naleznete v sekci Důležité dokumenty. Všechny dokumenty lze vyplnit, vytisknout a uložit v programu Adobe Reader.

* v případě pojištění osobních věcí a zavazadel, odpovědnosti za způsobenou škodu, storna cesty, neuskutečnění zájezdu, nevyužité dovolené, veterinární léčby, spoluúčasti na věci půjčené, přenosné elektroniky či sportovního vybavení
** v případě pojištění léčebných výloh, pojištění následné lékařské péče, nadstandardní asistenční a právní služby, přerušení nastoupené cesty, přivolání opatrovníka/psychologa/sociálního pracovníka a pojištění pobytu v nemocnici
*** trvalé následky úrazu, smrt úrazem, pojištění denního odškodného za vyjmenované úrazy, doba nezbytného léčení

Prémiové investiční příležitosti

Speciální nabídky jen pro prémiové klienty se zajímavým nárůstem hodnoty vložených prostředků. Jedná se především o investice do fondů kvalifikovaných investorů.

Zeptejte se nás

Napište nám na živý chat (ikona chatu na stránce vpravo dole), nebo nám zavolejte na bezplatnou telefonní linku Banky CREDITAS 800 888 009.