Mastercard Concierge
Concierge je prémiová služba karetní společnosti Mastercard, která poskytuje individuální servis držitelům karet World Elite.
Součástí služby je kompletní servis pro cestovatele: asistence s rezervací ubytování, letenek, pronájmu automobilu, ale i speciálních požadavků, jako je pronájem letadla nebo jachty. A co dalšího? Tak jako pro cestovatele, poskytuje tato služba obdobný servis v případě zajištění zábavných akcí, informací o golfových hřištích, nákupu a doručování dárků či květin, pořádání akcí či zajištění nevšedních zážitků...
Pro využití služby Mastercard Concierge volejte: +420 239 050 406 (nonstop, 24/7).
Cestovní pojištění
Cestovní pojištění je další výhodnou službou spojenou s platebními kartami Mastercard World Elite Silver od Banky CREDITAS. Limity pojistných plnění jsou dostatečně vysoké, aby případné řešení nepříjemné situace na vašich cestách proběhlo bez problémů. Více informací naleznete v dokumentech.
Oznámení pojistné události se provádí prostřednictvím formuláře, který je k dispozici na www.generaliceska.cz. Klietský servis Generali Česká pojišťovna a.s.: +420 241 114 114
Airport Loungekey
LoungeKey vám umožní přístup do stovek letištních salonků po celém světě, a to bez ohledu na to, jakou linkou či třídou cestujete. Stačí předložit vaši kartu Mastercard World Elite Silver. Více informací naleznete v často kladených dotazech.
Pro využívání programu LoungeKey není třeba žádná aktivace ani registrace. Program máte k dispozici automaticky. Přesto vám doporučujeme registraci na www.loungekey.com/creditas a následné stažení a přihlášení se do mobilní aplikace LoungeKey app (k dispozici na App Store i Google Play). LoungeKey App vám umožní snadno najít salonek v programu LoungeKey a zjistit všechny potřebné informace včetně polohy salonku na letišti, i když právě nejste připojeni k internetu (aplikace funguje i offline).
Parkujte se slevou díky kartě prémiové Mastercard®
Využijte prémiový parking na Letišti Václava Havla Praha
Pojištění zneužití karty
Pojištění se vztahuje na případy ztráty, odcizení či zneužití platební karty. A nejde jen o kartu. Pojištění zahrnuje i výdaje na pořízení nových osobních dokladů, nových klíčů, peněženky či mobilního telefonu. Více informací naleznete v dokumentech.
Pojištění zneužití – Oznámení pojistné události se provádí prostřednictvím formuláře, který je k dispozici na www.generaliceska.cz. Klietský servis Generali Česká pojišťovna a.s.: +420 241 114 114
Karta určená klientům
prémiového bankovnictví
Platební karta Mastercard World Elite Silver není běžným produktem a nenabízíme ji proto v běžné pobočkové síti. Karta je určena výhradně klientům Prémiového bankovnictví Banky CREDITAS.
Myslíte, že Mastercard World Elite Silver je určena právě vám? Kontaktujte přímo specialisty prémiového bankovnictví a sjednejte si schůzku.
Chci se stát klientem
prémiového bankovnictví
Často kladené
dotazy (FAQ)
Ve všech případech vám Mastercard Concierge Lifestyle manažer sdělí podrobnosti, cenu služby (zahrnující poplatky za doručení a všechny další související poplatky), termín doručení nebo termín dalších kroků (pokud je to v rámci služby nutné). Mastercard Concierge provede rezervaci, objednávku nebo zařídí doručení prostřednictvím vaší Mastercard karty pouze s vaším souhlasem.
Využití salonků:
K dispozici je přes 1300 pohodlných letištních salonků na více než 650 letištích, díky kterým si užijete výjimečné služby a vyhnete se chaosu na letištích. Kromě klidu a pohodlí nabízí salonky teplé a studené nápoje (včetně alkoholických), lehké občerstvení, bezplatné wi-fi, časopisy, noviny a další služby v závislosti na konkrétním salonku.
Oprávnění vstupu:
Stačí předložit Vaši platební kartu - vstup je povolen po kontrole karty (dle čísla karty či přes platební terminál).
4 vstupy zdarma ročně:
Držitelé karty Mastercard World Elite Silver mají ročně 4 vstupy zdarma, přičemž platí, že vstupy zdarma může držitel využít jak pro sebe, tak i pro svůj doprovod. Můžete tedy využít například:
4 vstupy zdarma pro sebe v případě, že cestujete sami,
1krát vstup zdarma pro Vás a 3 osoby cestující s Vámi jako doprovod,
2krát vstup zdarma pro Vás a 1 osobu cestující s Vámi,
či jiné kombinace.
Pojištění pro celou rodinu:
Pojištěný je nejen držitel karty, ale i jeho rodinní příslušníci, kteří cestují do zahraničí společně s ním.
Rizikové sporty:
Postaráme se o vás i při aktivní letní či zimní dovolené. Ať už se jedete k moři potápět nebo provozovat vysokohorskou turistiku. Nenechte se na své dovolené omezovat.
Včetně léčebných výloh na COVID-19
Pojištění léčebných výloh kryje po dobu zveřejnění Veřejného příslibu na webu Generali České Pojišťovny také vaše náklady související s onemocněním COVID-19 (léčení, karanténa, repatriace).
Doba pobytu v zahraničí:
Pojišťovna poskytuje po celý rok ochranu pojištěných při pobytech v zahraničí, a to včetně pracovních cest. Maximální délka pojištění jednoho souvislého pobytu je 90 dnů.
Kompletní informace a podmínky pojištění naleznete v dokumentech.
Oznámení pojistné události se provádí prostřednictvím formuláře, který je k dispozici na www.generaliceska.cz. Klietský servis Generali Česká pojišťovna a.s.: +420 241 114 114
Cestujete-li do zahraničí, nouzová náhradní karta je k dispozici na požádání 7 dní v týdnu a dodání do různých lokalit po celém světě v rámci několika pracovních dní. Službu lze využít pouze v případě ztráty, krádeže nebo poškození karty v zahraničí s podmínkou její předchozí blokace.
Klient podává žádost o vydání Nouzové náhradní karty prostřednictvím monitorované linky Banky: +420 583 037 047.
Kompletní informace a podmínky pojištění naleznete v dokumentech.
Cestujete-li do zahraničí, nouzovou hotovost budete mít k dispozici v co nejkratší době od vydání požadavku.
Klient podává žádost o vydání Nouzové náhradní hotovosti prostřednictvím monitorované linky Banky: +420 583 037 047.
Kompletní informace a podmínky pojištění naleznete v dokumentech.
Dokumenty a formuláře
Obchodní podmínky a sazby
Dokumenty k pojištění
Veškeré dokumenty naleznete v sekci Důležité dokumenty. Všechny dokumenty lze vyplnit, vytisknout a uložit v programu Adobe Reader.
* v případě pojištění osobních věcí a zavazadel, odpovědnosti za způsobenou škodu, storna cesty, neuskutečnění zájezdu, nevyužité dovolené, veterinární léčby, spoluúčasti na věci půjčené, přenosné elektroniky či sportovního vybavení
** v případě pojištění léčebných výloh, pojištění následné lékařské péče, nadstandardní asistenční a právní služby, přerušení nastoupené cesty, přivolání opatrovníka/psychologa/sociálního pracovníka a pojištění pobytu v nemocnici
*** trvalé následky úrazu, smrt úrazem, pojištění denního odškodného za vyjmenované úrazy, doba nezbytného léčení
Speciální nabídky jen pro prémiové klienty se zajímavým nárůstem hodnoty vložených prostředků. Jedná se především o investice do fondů kvalifikovaných investorů.
Zeptejte se nás
Zanechte nám na sebe telefonní číslo. Brzy se vám ozveme, poradíme a zodpovíme veškeré vaše dotazy.